Kristihimmelfärdsdag och Ett frisörbesök

Glad Kristihimmel mina vänner, sen om den är glad eller icke vet jag inte, men jag lever och ska bli snygg i håret & det är huvudsaken?!
Vi firar inget speciellt annat än att få vara lite ledig med nära och kära, samt glada åt Norrmännens nationaldag :-)
Efter jobbet i eftermiddag tänkte jag besöka min duktiga frissa Linda för en enskild date i frisörsalongen.
Hon är värd g u l d som så gärna ställer upp och fixar mitt hår en "röd" dag som denna.
Mitt hår ser för t ä s k i g t ut och det är knappt jag vågar visa mig ute med denna hemska utväxt & all dess nytillkomna jäkla grå hårstrån!
Vafan man är bara 31 år!
Måste vara ä n n u en dålig gen från mina päron! Tack haha.
Här är en färsk bild på mig och då får bilden tala, ser ni de grå? Tur det! Annars tycker jag bilden blev ganska fin med tanke på att jag inte allt för ofta tycker mig lyckas särskilt bra framför kameran :-P
Kan avslöja att vi också ska på husvisning 15:30! Min man är sugen på att införskaffa vår lilla familj ett hus ♥
Vi får väl se hur det blir med den saken, vi har iaf. skickat in en ansökan till banken och hoppas på svar imorgon om ett lånelöfte. Huset kostar 2,795 000:- och är inte gratis med andra ord.
Vi hörs ikväll Puss & Kram


 Mamma till William och Wilma

God kväll söta..Hoppas att du får en mysig kväll.krma krma



URL: http://blondis81.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?