Ett halvt avlutat kapitel

Jag är mör och hjärnan mos, huvudet som en betongkeps och värker. Jag är trött och ledsen och energin bortblåst! Med största sannolikhet beror detta på oro, spänningar, och stress. Jag vet att det är så & det är jobbigt men förståeligt kanke?

Rättegången mot järningsmannen som utsatte min mor för misshandel i april påbörjades idag. Jag närvarade självklart för mammas skull som ett stöd, även om det har inneburit ångest och uppoffringar som vila och annat viktigt som jag egentligen hade behövt, men inget annat är viktigare just nu än att allt

m å s t e bli bra!

 

Rättegången är nu över "tack och lov" och det känns skönt att dra ett streck över det, men kvar återstår;

Vad blir domen? Och vad händer sen? Vi får svar om 1-2 veckor. Jag vill få ett avslut på eländet!

Denna dag har likaså som vädret präglats med grått och blött på himlen. Nu hoppas vi på att värmen slår till i helgen som utlovats. Vi behöver få tillbaka

ljuset, hoppet, och glöden.

Inget roligt inlägg, men jag är otroligt tacksam över era kommentarer och det värmer enormt.

Nu ska jag bädda ner mig under täcket med maken, kudden och John blund.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?