A little star

En mysdag med syrran och syskonbarnen är en av de stunder som verkligen får mig att glömma tid och rum. Att bara få njuta av liven och omgivningen jag trivs allra bäst med är gränslöst. Ibland har jag bara så svårt att vara i "n u e t". Men för en stund var alla bekymmer borta, så himla skönt verkligen & det känns som om jag skulle kunna leva på det länge!

Melvin kändes väldigt pigg under gårdagen och hostan inte alls så besvärlig. Sen vet jag ju att det brukar bli bättre av frisk luft och därefter för att återkomma till natten. Men idag är hostan borta men förkylningen sitter i än och han verkar piggare idag.

Syrran ringde och undrade om jag ville komma över? Så jag åkte med barnen dit och överlämnade 1½ flyttkartong med bebiskläder Melvin hade som liten. Deras bedårande Joel har nu hunnit bli 5 veckor gammal & nu har han en hel del kläder att växa i framöver ;-)
Medan syrran mättade allas magar med en urgod lasagne blev jag bortskämd av en massa obegränsat bebisgos i gengäld, och det ger mig sinnesro i själen ♥

Lite bilder på vår lilla stjärna Joel med Canon 550D.





 Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Lite sisådär med solen idag, men helt OK innan en liten regnskur kom nu på kvällen - dock suuuuperblåsigt! Hoppas att sommaren kommer på riktigt snart, hihi :D



Kramar



URL: http://madeleines.se



 angelica

Men vilken liten sötis!



URL: http://angeliqe.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?