Mingel, bubbel & härliga skratt

Uppdaterar så här mitt i natten & jag är trött, tröttare, och tröttast å borde sova vid det här laget, men jag är nyligen hemkommen från en trevlig 35-års fest här i krokarna. Själv avvek jag lite tidigare då barnen blev alltför trötta och behövde komma i sängs. Maken stannade kvar en stund till för att roa sig bland tupparna och får ta sig en taxi hem när det behagar honom ;-)
Här är de så tyst i huset och två älskade barn sover sött i sina sängar. Det finns inget skönare än att få komma hem och ta av sig klackarna, släppa ur håret från hårnålar och lockar för att krypa ner i sängs efter en helylle kväll!
Imorgon väntar en ny fullspäckad helg, men vi börjar morgondagen med ett lugnt tempo, en sak i sänder!
Nu väntar sängen. God natt mina vänner ♥


 Jouline♡

Vad roligt med 35 års fest, själv ska jag på 30 års fest nästa helg, det längtar jag till :) Tack för din rara kommentar om mina skor, tyckte dom var så himla söta så dom fick allt följa med mig hem! Hoppas du med får en fin helg



kram!



URL: http://stylebyjouline.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?