Tränande mellanbarns föräldrar

Vad nu då? Här faller snön utanför vårt fönster! Fy sjutton! Kan känna att jag med gott samvete kan hålla mig inomhus och göra annat. Inget viktigt jag missar direkt. Blir nästan bedrövad...

Nåväl vi byter samtalsämne till Appar! Har hittat en f a n t a s t i s k App från App Store där jag kan fixa mina IPhone foton i söta collage som jag fick en fin kommentar för tidigare. Den har gjort att jag gärna fotar med mobilen när jag inte orkar släpa på min stora Canon.
Appen heter "Frametastic" och den är vad den heter helt fantastisk!
Så det var mitt tips till er som inte har hittat den ännu :-)

I skrivande stund är jag på jobbet och just nu är det lugnt i stugan. Slutar om 1 1/2 timme!
Ikväll ska jag och älsklingen träna på gymmet ihop, och det är ju bra att gymmet erbjuder barnpassning så vi kan få möjligheten att göra det. Våra barn är nu så pass stora att de kan roa sig själva tillsammans medan vi tränar. Ja det är nog en av dom underbara fördelar med att inte ha pytte-små-barn längre även om det inte handlar om att få frihet någon jätte lång s t u n d!
Ja ni nyblivna småbarnsföräldrar vet ju säkert hur krävande det är och hur lite "egen" tid man har i början och så är det för några år framöver, ja en ganska så lång tid framåt i tiden utan att överdriva.
Ibland är jag väldigt sugen på en liten bebis till i vår lilla skara, men när jag tänker på hur fattig sömnen, friheten och hur drabbad ekonomin blir & vad man måste gå igenom ännu en gång, känner jag mig nog rätt NÖJD med våra två ♥
Det är så mycket mer vi vill uppleva tillsammans med våra två barn, som är prio nästa. Det stundas husköp, resor, och annat inom vår snara framtid!

Hoppas ni får en fin eftermiddag Puss & Kram ♥


 Jouline♡

Tack för omtanken fina du :) Nu är jag tillbaka efter en helg med fruktansvärd magsjuka :( fyy så dåligt jag mått. Men nu är jag näst intill bra igen och det känns så gott, Hoppas allt är bra med dig? Den där appen du tipsa om här måste jag kolla in :) Kram!



URL: http://stylebyjouline.blogg.se/



 Jouline♡

Glömde ju svara på din kommentar om mina naglar, tack så mycket :) det är mina egna riktiga naglar och jag målar dom alltid själv :) Nu det senaste har jag bara lackat dom med en färg men annars gör jag nageldesigner, men har liksom tappat inspirationen lite men hoppas den kommer tillbaka snart! kram



URL: http://stylebyjouline.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?