Det eviga pusslet

Å så var denna helg till enda.
Igår chillade vi framför "Mello" (som alla andra kallar Melodifestivalen numera), med godis & kakor till barnen eftersom vår älskade lillkille inte är någon godisråtta. Tända ljus och filtar uppkrupna i soffan det är m y s det!

Jag är överlycklig över att Loreen vann ♥
Det är för första gången som ett bidrag fångat mitt hjärta så hårt! Låten har känts så rätt redan från början, och jag har aldrig tvekat en sekund över att Euphoria skulle kamma hem storvinsten.
Det var skrivet i stjärnorna!



Imorgon är det dags att vända blad och påbörja en ny arbetsvecka. Snacka om att ekorrhjulet rullar på dag ut och dag in. Skönt med rutiner, men ibland blir det lätt lite enformigt och långrandigt.
Ibland tänker jag "Är det så här mitt liv är menat att vara" att allt bara ska gå på rutin? Jo förståss, livet är inte som en rosa tråd rakt igenom, vad hade jag förväntat mig av att leva ett familjeliv ;-)
Det gäller verkligen att fånga upp det där lilla extra i vardagen och ta vara på det. Vi brukar vara duktiga på att lyxa till det ibland, antingen hittar vi på något skoj med barnen sånt som vi vet att dom uppskattar, och sen så tar vi en helg barnfria och rår om varann med en hotellövernattning, spa dag, restaurang och bio eller bara lyxa till det med en god middag på hemmaplan etc.
Som f ö r ä l d r a r behöver man ladda batterierna emellanåt för att orka.
Missförstå mig inte nu, jag älskar att vara mamma och fru trots ekorrhjul ♥

Livet är bara bra pussligt.



 Mickan, Gravid v. 38

Lät mysigt! :)

Hoppas ni får en bra vecka!



Ja, jag tror också starkt på Loreen! Kommer gå jättebra! :D

Tack! :)

Kramar



URL: http://angel-like.com



 PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Åh, tack så mycket för din kommentar. :) Ja, vikten går nedåt! Men nu gäller de att träna upp vikten i muskler, de är DE som kommer bli utmaningen för mig! Hoppas att allt är bra? Kramar!



URL: http://mammasangel.blogg.se/



 Jouline♡

Åh vilka fina röda tulpaner :) Jag fick nyligen slänga mina röda då dom vissnat men ska löpa mig ett par nya! Vad roligt att du gillade mina små lyktor :) Jag jobbar för ett privat bolag som heter Passal, vad jag vet finn det bara i Gbg.



Jag är också jätte glad att Loreen vann, gillar hennes låt och tror hon kommer hamna ganska långt upp i toppen sen när det väl är dags :)



URL: http://stylebyjouline.blogg.se/



 Jouline♡

Hihi ja gud så gott det är att äta något man varit sugen på ett tag :) Jag behöver inte heller mycket för att stilla begäret :) God natt på dig



URL: http://stylebyjouline.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?