Plask i badhuset

Jisses så slut jag är efter gympasset! Maken har fullkomligen kört slut på mina axlar & ben i benpress, skivstång och hantlar *Puh* men det känns väldigt skönt så här efteråt :-) Varenda muskel har jobbat.
Jag har åstadkommit något bra och äntligen tecknat "gymkortet". Nu är det bara att träna obegränsat.

Igår var vi till simhallen som lovat tillsammans med barnen, en kompis till Emilia och våra vänner M&P och deras två barn följde med. Det blev mycket skratt och lek under dessa två timmar. Jag som inte motionsimmat på år och dar tog tillfället i akt och gjorde det. Hela 20 längder (500m). Blir lite stolt över mig själv faktiskt.
Det här med beach 2012-2013 går jag seriöst inför *ler*



Nu är det soffläge för min del, kroppen behöver återhämta sig & en härlig ryggmassage som utlovats av min älskade make väntas ♥

Hur har er dag varit?

Hoppas ni får en mysig kväll, Kram.



 Jouline♡

Åh så mysigt att ni for till simhallen samt gott med lite ryggmassage från mannen, själv fick jag det igår av min och jag somna så himla gott sedan :)



Ja visst känner man sig lite ynklig när man är sjuk, jag har dessutom diabetes så det var lite extra jobbigt för mig. Diabetes + magsjuk = ett helvete enligt mig. Men nu är jag väl helt återställd, känner mig bara lite svag i kroppen, har ingen riktig energi men den kommer nog snart :) Godnatt på dig!



URL: http://stylebyjouline.blogg.se/



 Mickan, Gravid v. 39

Oj så duktig du är! Du SKA känna dig stolt! :D



Tack för ditt svar ang. tvättmedel/sköljmedel. Alltid roligt att höra hur andra gör och tänker. :)

Kramar



URL: http://angel-like.com



 sashafierce

heey snygging besök gärna min blogg ! ;)



URL: http://sashafierce.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?