Ett viktigt uppdrag väntar mig

Då var det min tur att drabbas av Melvins magvirus. Inte kul inte. Mådde illa i morse redan när jag vaknade och sedan har det förföljt min dag. Kroppen känns tung och stel och jag är allt annat än i form just nu :-(
Typiskt när vi ska på Jessica & Jimmys bröllop i helgen & jag som ska agera fotograf!
Till dess måste jag BANNE mej vara på benen igen?
Nu är vi inne i Juni härlga Juni och det är jue kallare än någonsin, gillas inte! Gud vad det gnälls om detta väder kan tyckas, men jag är verkligen så beroende av det att det påverkar mig negativt rent mentalt när det är grått och trist. Hamnar nästan i diket ;-)
Haha nädå men humöret får sig en rejäl "svängom".
Åter till uppdraget som f o t o g r a f på lördag, så ska det få bli en ä r a att fota deras bröllop. Jag är dock inget proffs men eftersom de ej anlitat någon annan erbjöd jag mig det lilla jag kan, vilket de gärna ville. Jag ser det som att bli en erfarenhet rikare.
En dröm vore att bli amatörfotograf (duktig men ej utbildad) och göra "business" vid sidan av...
Fotokurser i framtiden står högt prio på min lista!


 Jouline♡

Hoppas du mår bättre idag, inge kul med magvirus inte :( Men så roligt att du ska få fotografera bröllopet på lördag :) Själv ska jag på dop på lördag och det ska bli minst lika roligt :) Kram goa du!



URL: http://stylebyjouline.blogg.se/



 jonna

Usch då!1 kry på dej!! Tack snälla söta du !!! sov så gott ! kram



URL: http://blogg.mama.nu/jonnahansson



 Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

Svar. Ja, det är helt underbart. Men tänk vad åren går. Känns inte som det är så länge vi varit tillsammans :)



URL: http://sandrasblogg.se



 Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Åh tack söta du! Både för länk till dig blogg (super!!) och erbjudande om klänningen - vet inte alls vad jag vill ha ännu, men ska komma ihåg dig när det är "klänningsvalsdags", om den är kvar då :D



KUL att få fota bröllop! Vi har lite samma drömmar du och jag, otroligt häftigt vore det att få fota lite "business" vid sidan av :D



Kramar



URL: http://madeleines.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?