Nytt smink från Id Bare Minerals & IsaDora

Åh vad jag älskar fynd! Igår hade Kicks utförsäljning mellan 30-50% rabatt på smink och hudvårdsprodukter från IsaDora, Clarins, Id Bare, Sensai m.m. Själv köpte jag mig en Eye Color 120:- (färg:celestine) från Id Bare som är mitt absoluta favoritmärke när det gäller smink!
IsaDora hade ögonskuggor till vrakpriser så jag köpte mig en färgpallette i bege, gyllen brun och brons alltså nyanser åt det varma hållet för bara 32:-
Id's make up brukar tyvärr vara väldigt dyr, men jag passar på just när det är erbjudande vare sig det är på nätet eller i butik och då kan man ju komma lite billigare undan :-)

Tomorrow är det äntligen time for n a i l s. Det ska bli skönt och bli ompysslad och få fina naglar, lagom till midsommar. Nu väntar vi snart fint folk på middag av bästa Johan & Therese, bäst & sätta lite fart kanske!
Hoppas ni får en fin lördag

Kärlek från mig


 Linda Olsson

Åh har de rea!? Jag som snart behöver ny foundation, och som du säger så kostar ju id´s lite... Bäst att passa på nu ju! Tack för tipset!
Kramar



URL: http://mrslindaolsson.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?