Nerver give up. There is no such thing as an ending, just A New Beginning

God kväll sweeties.
Tack för er visad omtanke det värmer otroligt mycket! All kärlek till er ♥
 
I natt fick vi i oss lite mer sömn än förra, men att vakna upp och inse att hon är b o r t a känns väldigt märkligt & ångestladdat. Man blir ständigt påmind om hur fången man är i denna dystra bubbla!
Spräck den och nyp mig, säg att allt bara är en enda mardröm? 
Kan man inte bara vrida tillbaka tiden f e m år?
 
Igår ringde jag runt lite samtal till hemtjänsten, VC, hjälpmedelcentralen m.m. för att avsluta det som inte längre är aktuellt. Idag har vi ringt lite fler samtal och rensat upp bland mediciner och papper hon hade hemma, resten får vi ta sen när vi orkar.
Allt kring detta suger musten ur en. Hur gärna vi än vill slippa är det nu dags att ta tag i den tyngsta delen av denna händelse-begravningsplaneringen och bouppteckningen. Det är en helt ofrivillig främmande värld att kastas in i. Väldigt tråkigt och invecklat på många sätt även om jag varit med och planerat två nära anhörigas begravningar tidigare. Min bror gick bort 2001 och min låtsasfar i förra året :-( 
 
Vi har kontaktat begravningsbyrån och börjat fundera smått över begravningen. Tungt verkligen...
 
Hoppas ni inte slutar besöka bloggen pga. dystra inlägg, men jag ska se till och lysa upp bloggen med positiv anda också! 
 
TACK för att ni finns ♥


 Marie - En småländsk dalkulla ♡

Ja allt detta pappers och samtal och sådant för er, det förstår jag är superjobbigt =(,

Ja, jättesnyggt med de färgerna på lack, jag gillar dem med. Nu verkar det fungera att kommentera, det går bitvis, så jag brukar testa att kommentera till mig själv innan jag börjar kommentera hos andra, hehe.

Ja, brun är inte den vanligaste färgen på en labbe, men det blir populärare så det ploppar ut fler och fler här. En bekant till min svärfar, hon skaffade en brunis för hon tyckte Bellman var så snygg, hehe. Närmare 40kg är ganska normalt på en "vanlig" labbe", där ligger Bellman också däromkring och då är de som du säger inte alls tjocka

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 thinki.se

Inne med en starkande kraam i dag oxå.



URL: http://www.thinki.se/wp



 Cissi

Ja, drygt med allt som hör ett dödsfall till - precis som inte sorgen vore nog.
Massa styrkekramar



URL: http://nastanperfekt.blogg.se



 Elin

Usch styrkekramar till dig. Förstår precis vad du/ni går igenom då jag gått igenom samma sak när min pappa gick bort.. :(



URL: http://elinvictoria.bloggplatsen.se



 Petra

Usch skickar en styrkekram vet hur det känns :( Inge skoj alls .



URL: http://mmansprinsessor.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?