Kanske en släng av DAMP?

Sitter uppe och kvällsbloggar trots att jag egentligen borde lagt mig vid det här laget. Har shakat mig en Gainer & läser "V e c k o r e v y n" en tidning jag inte läst på år & dar! Tidningen läste jag ofta som yngre, men denna hittade jag övergiven på marken intill parkeringen, och det var ju kul för det fanns en hel del roliga saker att läsa om i detta nummer :-D
 Det är först nu som jag äntligen kan pusta ut efter en dag k o n s t a n t i rörelse, jo jag har nämligen utan överdrift i princip stått på benen sedan jag kom hem från jobbet vid 16 tiden idag. Vi har tvättat i tvättstugan och bytt sängkläder lagat middag och storstädat i badrummet! Nu är jag helt slut och ryggslutet och axlar värker. Varför kan jag inte bara lära mig att inte starta flera projekt samtidigt? Ibland blir jag så trött på mig själv som inte lyssnar när kroppen säger ifrån! Skulle nästan kunna tro att jag lider en släng av D A M P :-O
 Saken är den att när jag väl håller på med något så har jag lixom svårt att avbryta, och det blir sällan att jag tar mig en paus, vill lixom få saker & ting "klart", men det där k l a r t kommer aldrig...först typ mitt i natten när det är dags att lägga sig.
Inte konstigt att jag känner mig slut ibland?

Imorgon tar jag sovmorgon då jag är ledig från jobbet. Vi får väl se vad morgondagen bjuder på?
Nu säger jag God Natt


 Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

Svar: tack snälla.

Önskar dig en fin helg.
Kram



URL: http://sandrasblogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?