Ta vara på det vi har medans vi har det!

Hur mycket betyder inte en syster-date på en skala?
Det har varit en helt u n d e r b a r regnig dag tillsammans med min underbara lillasyster. Sådana här gråmulna dagar är ämnade för kära umgängen. 
Nog är det allt värt och hoppa över dessa vardagliga måsten som ändå på sätt och vis är viktiga, bara för att få umgås med dem man älskar och tycker om?!

Idag för första gången fick jag möjlighet och följa med & hämta min systerdotter Elin på förskolan. Solen lyste med sin frånvaro, men vad gör väl det när man möts upp av ett "tefat stort" leende från en liten solstråle
:-) 
Inget går att mäta upp mot denna lilla skönhet, lilla guldlock!
Elin är så otroligt lik Emilia när hon var liten, näst intill en kopia faktiskt!



Det är nästan som att få uppleva en liten Emilia om på nytt :-D Jag är så innerligt tacksam för det jag har i livet stort som smått, det gäller bara att ta vara på det vi h a r medans vi  h a r det.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?