Gainer Star Nutrition

God kvällen!
Hoppas ni haft en fin dag. Själv är jag nyss hemkommen från kvällsjobb & jag har just avnjutit en kvällssmörgås och en shaker med Gainer från Star Nutrition och jag är fullkomlighet frälst i smaken "mintchoklad".
Kan v e r k l i g e n rekommendera den! Vill du öka i muskelmassa eller som j a g öka lite i vikt samtidigt som du tränar hårt? Är detta något för dig! Du finner produkten hos Gymgrossisten. Känner att jag tappat orken efter min magsjuka jag drabbades av i förra veckan. Har därför inte riktigt kommit igång med träningen denna vecka. Känner att suget sakta men säkert återvänder. Kroppen måste helt enkelt få vila först.
Magsjukan gjorde att jag gick ner i vikt vilket nästa gav mig p a n i k!
I hela mitt liv har jag fått kämpa med min vikt, i n t e att m i n s k a i vikt utan snarare åt andra hållet. Blev retad i skolan för min smala kropp, det var bara ångest och rädsla dagligen, idag är jag högst tacksam för den även om jag nu väger nästan 10 kg mer än vad jag gjorde då. Jag är nöjd med mina 54 kg men vill såklart inte  gå under det. Gainer hjälper på traven It's magic.
Nu är det god natt mina vänner.



 Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Så sant! Vi borde ha fler sommarmånader! Kanske man skulle flytta nedåt i världen? Det hade passat mig i förhållande till klimat iallafall :D

Kramar



URL: http://madeleines.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?