Underbara ni i cyberrymden

Tjingeling denna underbara fredag! Blir så glà när jag kikar in och ser att ni lämnat kommentarer.
Tack fina ni ♥
 
Jag själv är ganska duktig må jag erkänna på att lämna kommentarer inne hos andra när jag besöker bloggar, men visst finns det stunder då jag inte hinner, men då gör jag oftast det lite senare...
Tyvärr är inte alla som jag i den bemärkelsen, men önskar jag hade lite mer trafik på bloggen för det tycker jag ändå att den är värd och det ger en lite extra glädje när man vet att folk återvänder till en ;-)
Ja ni förstår nog vad jag m e n a r! Jag blir bara så glad!
 
Nu undrar jag lite om det är något ni saknar här inne hos mig, om det är något ni vill läsa/ha mer av eller om ni bara har några tips att ge mig om bloggen eller om ni är nöjda med den som den är?
Ge mig respons bra & dåliga! Jag ska göra vad jag kan för att göra bloggen bättre om det är så.
 Idag e det sista jobbpasset för denna helg och semestern närmar sig men vi får vänta fyra veckor till...Gah det känns som en e v i g h e t faktiskt, men när den väl är här är det ju underbart! Vi har ju två härliga heta veckor i Turkiet att njuta av och de resterande ska vi nog bara njuta av vårt avlånga fina land med roliga aktiviteter på hemmaplan, umgås med vänner, grilla och busa massor :-)
 
Vi firar även vår 2-åriga bröllopsdag den 31 juli och då blir det en dag på tu man hand! 
 
 Vad gör ni denna fredag?
 ♥


 Marie - Numera dalkulla ♡

Tycker din blogg är kanoner som den är så jag tycker inte du behöver ändra ngt =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Petra

Låter härligt med turkiet:)
Gillar din blogg som den är,den är din och det är du som bestämmer:)
Ang föräldrar så har jag ingen mamma vid liv längre:(trist trist mina svärföräldrar bor ca 40 mil ifrån och vi ses alldeles för sällan,men vi har vant oss nu:)min stortjej har ryckt in ngn gång som barnvakt en liten kortare stund o det har funkat.Men ingen middag på djurgården ikväll,vi tar den nästa v då sambon är ledig,perfekt att de har ett stort lekrum med barnflicka.Det gör det lite enklare:)ha en toppenkväll kram



URL: http://mammansprinsessor.blogg.se



 Nikita

Jag gillar din blogg som den är :-)
Ja försöket åxå kommentera hos dem ja läser för jag vet själv hur glad man blir med respons på sitt skrivande :-)



URL: http://Nikital.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?