A very special moment

God kvällens. Dags att inta myskväll denna söndag. Trött som tusan är jag. Igår var jag ut och slirade mina lurviga ben på stan med systrami, det blev en helkul kväll men det känns att man inte är purung längre, orkar inte med dessa sena nätter & alkohol som tidigare haha kanske ett ålderstecken? Men trots att jag var hemma vid 02:30 i natt var jag uppe vid 8:30 att jag orkade?...puh.
 
Inte nog med det...
 
Vi har varit flitiga arbetsmyror idag. Vi har sorterat, rensat, kastat och burit säckar & möbler hela eftermiddagen uppe i svärmors lägenhet. Alltid lika jobbigt men ett nödvändigt ont tyvärr. I slutet av augusti skall lägenheten läggas ut till försäljning så det måste bli klart denna vecka om vi ska hinna med.
 
Dopet igår var så fint och välplanerat. Syrran har under flera veckor bakat och bakat och lagat. Det var allt ifrån 7 sorters småkakor, cupkakes, cheesecakes, och hemmagjorda hamburgare och hembakta hamburgerbröd till :-D Var sjutton får man all denna energi ifrån? I don't get it! Önskar jag hade hälften så mycket...
 
Underbara Joel är nu döpt och det finns det bildbevis på och det i massor som vanligt ;-)
 Sammanfattningsvis var det en underbar dag att minnas! TACK familjen Sörling för att vi fick dela denna kärleksfulla dag tillsammans med er.
♥ 


 Marie ♡

Ohh så fina bilder från dopet =D

Svar: Åh tack det glöder mig att du tycker om dom :-) jo jag tycker att jag lyckats bra faktiskt! Kram
Lyckligmamma



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 thinki.se

Många härliga bilder från dopdagen!



URL: http://www.thinki.se/wp






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?