Training on the schedule

Gokväll finisar!
Nytränad & nyduschad är vad jag är så här dags. Känns riktigt bra att jag tog mig till gymmet trots min usla motivation till träning just nu. Känns riktigt skönt efteråt, f...n vad jag är bra :-D 
Ett par tränngshandskar är något jag måste se till och införskaffa mig, då det ömmar i handflatorna efter att huden klämts åt mellan hantlar, stänger och handtag och ger fula förhårdnader med tiden,
och det vill jag ju absolut i n t e ha!
 
Bröst & rygg stod på dagens schema och det känns som att jag kommer ha rejäl träningsvärk imorgon.
 Idag kom mitt efterlängtade paket med kjolen och klänningen på posten jag beställde i söndags. Mina förväntningar på plaggen var höga & när jag väl såg och provade dem l i v e var jag stormförtjust! De är så otroligt schyssta i passformen och i stilen helt i min smak sött & tufft. Nöjd och glad och självklart blir det ingen retur av dem inte. När jag sedan tvättat och strukit dem ska jag fota och manikänga för er :-)
 
Imorgon är det äntligen fredag och ingen jobbhelg för min del, men en jobbvecka kvar att vänta & sen semester!Åh jag längtar sjukt mycket. Jag är så less och vill bara få distans från jobb och alla måsten allra helst NU, IDAG!
Nä här gäspas det så käkarna knakar och de är nog dags att sussa kudden i bra tid för en-gång-skull?
 
Hur har er torsdag varit?
 


 Marie ♡

Fin du är =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?