Ovälkomna gäster...

Gomorron i lingonskogen! Sovit gott? Inte jag!
Maken har fått för sig att det är varmt om natten och öppnar gärna fönstret, idag kände jag mig plötsligt snorig och jag kan svära på att det beror på att jag legat i drag h e l a natten! Morr det ska han få betala dyrt för ;-) Haha.
Har ingen lust med någon förkylning nu när jag sakta men säkert är på "gång" med träningen igen...
Nu blir det strikta order om att hålla fönstren stängda i sovrummet om natten när det är futtiga 13 grader utanför. Dessutom är jag väldigt less på dessa förbaskade skrikande m å s a r som tagit sig från sjön någonstans och fått för sig att bygga bo och lägga ungar på hustaket på vår gård! F y r a på morgonen sätter dom igång och väsnas! Blir tokig. Gahh.
 
Hoppas ni får en fin måndag anyway!


 Frida-Elliots mamma ♥

Tack för gratulationen ;) Grattis till er i efterskott som firade 2 årig bröllopsdag!

Usch hemska måsar! Låter hemskt ju när de skriker och särskilt när man ska försöka sova ;)

Hoppas du får en bra dag!
Kram



URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se



 Marie ♡

Haha, ja då man har öppet så hör man allt och det låter som det måste varit kanska kallt om det bara var 13 grader utanför, burrr.

Hoppas inte du blir förkyld nu då
kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Mitha ^^ vägen mot 60 kilo ^^

Sån mysig blogg du har!!!

Här har vi inga problem med måsar, men däremot äckliga jävla mördarsniglar...bläääääääääk..de låter ju dock inte men de är däremot ÖVERALLT...isch

Hoppas du slipper bli förkyld

Ha en bra dag=)



URL: http://vagenmot60kilo.wordpress.com






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?