Det är dags att släppa kontrollen

Blir man någonsin redo att släppa sina barn liiite?
Jag har så svårt med det och jag vet att det inte kommer bli helt lätt när det är dags för dem att frigöra sig, Huh.
Om sex dagar åker vår stora tjej för första gången ensam till Finland, det blir "fågelvägen" (flyg)! 
Snacka om att jag är nervös!
Min lilla tjej blir ensam på resande fot. Det är stort. Stort för en liten tjej på n i o år,
och stort för en mamma som lider av k o n t r o l l b e h o v Haha ;-) 
 
Vad ska hon göra där?
Hon ska till makens släkt och hälsa på, vara där en vecka och bli bortskämd med kärlek och uppmärksamhet och få precis som hon vill (nästan).
Hur vi ska klara oss utan henne i en vecka blir nästa utmaning. Men som med alla relationer, mår man bra av och vara lite ifrån varann ibland även om jag/vi kommer sakna henne så s j u k t mycket ♥
Vår fina fina Emilia vi älskar dig ♥


 Marie - En småländsk dalkulla ♡

Förstår dig och kan tro att det är blandade känslor, men så nytigt samtidigt =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Petra

Det kommer att funka hur bra som helst:) de klarar av så mkt mer än man tror.min dotter var nio då hon flög ensam första gången. Ha det mysigt i sommarvärmen som nu äntligen har kommit. Kram



URL: http://Mammansprinsessor.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?