En helg full av variation

Helgen har bestått av en blandad kompott. Vi har tillbringat en hel del tid med vänner och vid grillen, men även spenderat lite tid uppe i svärmors lägenhet och rensat, slängt & packat ner de saker som skall sparas respektive ges bort. Känsligt, jobbigt och helt overkligt att slänga sånt som en gång tillhört hennes liv!
På onsdag är det dags för begravning något vi alla bävar för :-( Hon betydde så mycket för så många och reaktionerna över hennes bortgång är olika & många. Det kommer bli en mycket känslosam dag men ett avslut på det tyngsta kapitlet, sen följer sorgen i sin takt och då får man tid och smälta allt. 
 
Idag har vi grillat med våra goaste vänner M&P och där har banen fått leka, plocka bär, och pyssla på tomten, fruarna fått umgås och männen spenderat tid bakom färg, penslar & fasadmålning ;-)
 Här bjuder jag på en bildbomb från dagens mysiga söndagseftermiddag...
 Nu ska jag lägga mig med huvudet på kudden och njuta av mannen intill mig. Dags att ladda upp för de sista fyra arbetsdagarna jag har kvar innan semestern börjar. 
 
Hur har er helg varit?
 
Puss & Kram ♥


 Marie

Så fint och trevligt ni haft det minsann =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Nikita

Åh ni ser ju ut att ha haft det jättemysigt !!



URL: http://Nikital.blogg.se



 Therese

Annika du är ju jätte duktig på att fotografera!!:) kram!

Svar: Skulle vara kul och veta vilken Therese som skrivit detta? ;-)
Lyckligmamma



URL:



 Anonym

By the way... känner du Nikita?! Det är nämligen min kompis kusin:) världen är liten ibland, haha:)



URL:



 Therese

P.S inlägget var från mig!/Therese



URL:






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?