En personlig almanacka, kan det vara något?

Jag är med och tävlar om en p e r s o n l i g almanacka inne hos MyHappyDays. Dessa är ju ursnygga och det roliga är att du själv väljer hur utseendet på "din" almanacka ska se ut :-D den blir verkligen personlig. Jag brukar ju aldrig ha någon vidare tur i spel, men kanske lyckas hon gilla min motivering till varför just jag borde vinna & kanske är jag turgumma? :-)
 
Som jag skrev i min motivering. Jag är näst intill almanack"beroende" ibland köper jag t r e stycken därför att jag alltid har så svårt och besluta mig om vilken jag ska välja, tokigt jag vet helt sjuk ju Haha. Här blir valet dock annat, valet är fritt. Vinner jag ingen så tänker jag banne mig beställa en ändå och då blir det bara EN & beställningen gör man HÄR
 
Var med och tävla du också!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?