Barnfria

God eftermiddag. Äntligen fredag och idag har jag varit fri från jobbet, men med den lilla gnutta energi jag har just nu har jag satsat på att storstäda här hemma så helt fri från j o b b har det inte varit ;-)
Har jag nämnt att jag ör sjukligt pedant? Haha. Nu doftar det så gott och rent i huset. Jag mår verkligen som bäst när det är rent och i ordning omkring mig så skönt för själen...tills det stökas och skapas tvättberg om på nytt ;-)
Man får njuta så länge det varar då.
 
Idag är vi b a r n f r i a, Emilia kommer hem från Finland på söndag och Melvin fick sova över hos en kompis ikväll. Vi själva ska ut på stan & besöka restaurang Kamarina och mumsa "grekiskt" med underbara Mattias & Petra i vårt sällskap.
Det ska bli så trevligt och skönt att bara få vara vi ikväll. 
 ♥


 Mamma till William och Wilma

God kväll söta..
LKlart jag kan hojta till nästa gång jag reser upp till stor staden..Vi bodde i Älvsjö o lär gära det nästa gång med för det är andra gången nu..Vart i Stockholm bor du med familj..behöver inte godkäna kommentaren om du inte vull gå ut med det..kram kram



URL: http://blondis81.blogg.se



 Marie

Ohh så trevligt att komma ut och äta och mysa lite med vänner, hoppas att ni hade en toppenkväll
kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 thinki.se

Lyxigt att få vara brnfri. Det är vi typ aldrig. Men vi försöker att göra det bästa ut av det hela ändå.
Nu har jag seemster. GÖTT.



URL: http://www.thinki.se/wp






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?