Vackra rum & en smula kaos...

Tapetjakten är igång men ännu har jag inte hunnit besöka tapetbutiken. Kom över dessa två snygga tapeter på nätet. Den bruna skulle jag kunna tänka mig ha i vardagsrummet som en fondväg och den ljusa i sovrummet jag älskar skimmret! Frågan är var jag hittar dessa att kika på i verkligheten?
Det är lite mycket just nu inför jul och allt, är lite stressad då jag  i n t e är klar med alla julklappar än. Ja ni hörde rätt. Detta året är nog rekord i att vara ute sent :-( inte alls likt mig...
Det blir nog bra till slut hoppas jag! Känner att jag börjar bli förkyld här och det känns ju lagom kul, men hoppas att det stannar upp och inte blir värre.
 
Snålt med uppdatering på sistone jag vet, men just nu är mitt liv lite i kaos. Hoppas dock att ni inte slutar kika in här för det skulle göra mig lite ännumer kaos ;-)
 
Hur mår ni alla fina?


 Marie

Ohh så fina tapeter och vi är inte heller helt klara ännu



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Therese

jätte fina tapeter!! vad roligt ni kommer få sen när ni ska inreda/fixa i nya huset:) vad duktig Emilia är och sååå söt!! Är det ok om jag och Tindra tar med henne på bio nån dag sen efter jul?? kram-Therese



URL:



 charlotte

åh vad fint!



URL: http://charlotteholst.vimedbarn.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?