Snöstorm satte stopp för dagens jobb!

Tänka sig att här sitter jag fortfarande i nattlinne klockan 16:38 på eftermiddagen. Ibland är det bara så skönt och lunka runt hemma i myskläder. Vem bryr sig när man ändå inte ska gå ut i denna hemska snöstormen som pågår. Idag skulle jag ju nämligen jobba men vädergudarna satte totalstopp för det! All busstrafik är avstängd o bilarna på vårt parkering är totalt insnöade och stora vallar blockerar in och utfart till parkeringen vilket innebär att jag inte kommer till jobbet :-( De som har önskat hit vintern kan ju gå ut i detta "pissväder" för snöstorm är verkligen inte charmigt för fem öre utan rent överdjävligt! 18mm nederbörd har kommit vi pratar om 40-50 cm nysnö på några timmar! 
 
Nu fick maken tag i en spade och står och skottar tung kramsnö som sträcker sig 2 meter bakom bilarna & på bilarna! Tre bilar behövs skottas fram som är våra. Åhh måtte detta väder vända nu. 
 
Ser fram emot helgen då åker vi nämligen ner till Karlsborg och finaste Lena med familj.
Lena fyller år och det vill vi fira 
Nu ska jag förbereda dagens middag åt familjen.
 
Kram mina finisar





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?