Nytt & fräscht

 Jaha jag börjar väl denna vecka med lite vabb av sjuk son som fortfarande är okry. Han hostar och är jätteförkyld och klagar på ont i kroppen. Blir även hemma imorgon också. Gud jag minns fasiken inte när jag fick en "hel" lön senast?! Så nedrans tradigt alltså men vi klarar oss bra ändå!
 
Har äntligen gjort ett besök till frisören och fixade håret i fredags. Det är nu 3 månader sedan sist. Känner mig väldigt nöjd med färgen och det känns precis som "jag" i denna färg jag alltid annars haft. Tror färgen kallades guldbrun och det är med inslag av lite röda toner. Här får ni se resultatet :-)
Foto: från min Iphone
I lördags var jag iväg och handlade lite julklappar och såklart så hittade jag några plagg till mig själv ;-) Denna kofta hittade jag inne på GinaTricot för 249:- så underbar skön kvalité att jag funderar på att köpa mig en svart också. Köpte mig även lite nya sexiga underkläder är så less på alla bh:ar och trosor jag har. In med nytt och ut med gammalt säger jag bara...
 
Hoppas ni får en fin måndagseftermiddag.
♥ 


 Marie

Ohh skulle också behöva lite nya underkläder, så fint det vart i håret och snygg kofta/tröja
kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Therese

blev riktigt snygg i håret!! Fin kofta också:) tänkte ta mig en sväng till farsta idag, se om man hittar något:) ha en bra dag vännen!! kram



URL:






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?