Matsalgrupp

Nu har jag äntligen hittat ny matsalsgrupp med 6 stolar som jag vill ha till det nya huset. Har ledsnat på vårat i ek här hemma och dessutom har stolarna (3 av dem) gått sönder, så less eftersom bordet i sig är felfritt. Nu när köket i huset är i mörkare stil vill jag ljusa upp det lite med ljusa möbler, så då fann jag denna serie hos Europamöbler den heter Vinga för 6995:-
Jag har alltid önskat mig ett vitt bord med fina stolar och det är just det jag vill ha nu ja just ett sånt här...
Gillar detaljerna på bordsbenen och tycker även stolarna är snygga!
 
Nu ska jag nog få mannen att följa med på mina noter också fast i det här fallet får nog faktiskt frun bestämma ;-)


 Marie

Ohh det är så fint med den sortens köksmöbler



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?