Julen 2012

 God fortsättning på er alla finisar ♥
Nu har vi äntligen landat här hemma efter en lång julhelg tillsammans med familj & släkt. Julen har varit bra och barnen har som vanligt fått en uppsjö av julklappar, ska det vara jul så ska det firas ordentligt det är ju trots allt bara en gång om året ;-)
 
Hur har er jul varit? Fått något speciellt i julklapp som ni håller kärt? 
 
Även om julen är en högtid jag firar traditionellt och dyrkar, så känns det lite skönt att den nu är över
f a k t i s k t :-D Jag är ganska less på vad all julmat heter, det blir lite väl mycket av det goda efter dessa dagar.
Vad tycker ni?
Nu fortsätter våra rutiner här hemma även om jag gått tillbaka till jobbet och resten av familjen är fortsatt jullediga. Lyx! Tvätt, plock, stök och bök inför kommande flytt m.m är vad som pågår...
 
Här har jag sammanfattat vår jul i bilder från två olika julaftnar 23-24/12...
Nu laddar vi sakta upp mot nyår då vi firar den med våra vänner Jimmy & Jessica.
Nyåret 2013 hoppas vi kommer bringa mer tur, glädje & lycka efter vad detta årets facit givit.
Blir det vårt år?
 
Puss & Kram ♥


 Marie

Så härligt god fortsättning på er
kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 thinki.se

Fint det blev med lockarna. Sötis. Härliga kort på ungarna me.
Jag fick pengar, presentkort på guldfynd.. Lottor. Gryta. Jätte tacksam.

God fortsättning och jobba på.

Kraam.



URL: http://www.thinki.se/wp






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?