Goddagens från sängen...

Åh fy så dålig uppdatering de varit här inne de senaste två veckorna. Hoppas ni inte övergett mig för det ;-)
Jag ska vara ärlig jag har inte alls mått något vidare psykiskt, haft en del oro och ångest och helt enkelt inte orkat prioritera bloggen det finns annat som varit viktigare just nu.
Julafton närmar sig och jag är ännu inte klar med det jag ska, men ska ta en runda på stan i eftermiddag för mig själv! 
 
Annars har jag bara jobbat och idag vabbar jag då Melvin åkte på någon slags maghistoria under tisdagsnatt. Idag är han pigg och glad igen så imorgon blir det sista dagen på förskolan och jobbet innan julledigheten tar vid. Det ska bli skönt och bara varva ner med nära & kära i jul. Jag är ledig from 22/12-25/12 sen jobbar jag igen. Bättre än inget och just i år infaller julen på en måndag vilket gör ledigheten lite längre :-)
 
 Idag är jag riktigt seg alltså jag ligger fortfarande och drar mig i sängen och det närmar sig lunchtid ;-) Ibland måste man bara få ta igen sig lite och jo det behöver jag just nu. Har ingen lust och ge mig ut i kylan och snön som når upp till knäna, inte heller någon lust och dra igång någon dammsugare eller tvätt för den delen heller...
 
Jag välkomnar denna lugna torsdag...
 
Hur mår ni i julstressen? 
 
KRAM 


 Marie

Klart att vi är kvar, kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 thinki.se

Varit sjukt här oxå. Fyra av oss fick magsjuka. Nu har det varit lugnt sedan tisdag morgon, så hoppas vi två sista här klarar oss. Man vet aldrig. Så lurigt så.

Kraam.



URL: http://www.thinki.se/wp






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?