Turkisk Afton

 
Igår var det Turkisk afton och det blev pompa och ståt! Hotellet dukade upp med middag runt poolen och det var otroligt många rätter att välja mellan. Vackra dekorationer, härliga fruktdekorationer m.m. Kockarna stod och grillade kycklingspett, skar kebab, kvinnorna kavlade ut vårrullar stora som tefat och andra satt och gjorde dolmar. Barnen var förväntansfulla. Under kvällen var det minidisco för barnen och sedan show av turkisk magdans och övriga dansare. Showen var väl ingen upplevelse snarare sömnmedel för min del och jag hade lite högre förväntningar denna afton än så här :-/
Men vi hade mysigt ändå och barnen roligt med varandra.
Vi lyckades få till lite fina familjefoton under kvällens gång. Det är så sällan vi lyckas få till det, då det oftast är jag bakom kameran :-D Får nog skärpa mig & ta fram stativet ur garderoben och testa den lite. Fick den av älsklingen i julas och har faktiskt inte invigt den ännu skämsremsa på mig...
Snälla Jessica fick uppdraget att fota bilden på oss iaf. och hon fick till det riktigt fint även om Melvin kunnat se gladare ut. Eller hur? 
Idag har det varit ruskigt hett ute 35+ mådde illa där ett tag och gick upp på rummet tidigare, skönt och svalka sig lite. Nu är det bättre efter ett glas vätskeersättning. Ikväll blir det lugnt och jag ska packa lite av all den shopping vi handlat i den ena resväskan så det är klart. Det har blivit en hel del sen senast upplagda bilder bla. G-star jeans åt mig och maken, One Peace dressar till barnen m.m. Om jag får tid fotar jag dessa imorgon.
Hoppas ni har en underbar torsdag allesammans!


 Miss Tess

Vilka härliga semesterpics, minnen för livet!

Oii är helt klart en av mina favvoshopar till kids på webben. Jag jobbar även för dem just nu;) försöker dock hålla bloggen mer privat och arbete isär.

Kram

Therese



URL: http://www.misstess.se



 yasmine modell mamma och fru

tack
vilka härliga bilder du bjuder på
önskar dig en fin kväll
kraaam



URL: http://www.yasminegill.blogg.se



 Marie

Men så cooolt, =D turkisk afton lät pampigt

Roligt att fynda lite märkeskläder med



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Therese

åhhh så gott och trevligt! du har en så fin familj Annika! du ska vara stolt över dina söta o gulliga barn!



URL: http://tindraochtuss.blogspot.com






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?