Snäckjakt i solnedgången

Igår tog jag barnen ensam med mig till stranden för att leta snäckor! Herrarna skulle spela ett parti i Backamon inte så roligt tyckte vi. Stranden är otroligt behaglig att vara på under eftermiddagen och kvällen när solen börjar gå ner. Det är en otrolig vacker syn att skåda solnedgången och det går väldigt snabbt! Under de 40 min vi var där medan det var ljust hann den gå ner och färga himlen orange. Magiskt!
Det blev några snäckor i samlingen och barnen kände sig nöjda.
 
Nu är vi inne på vår 3:e dag och idag är vädret riktigt "hot" 34 grader och nog den varmaste dagen hittills! Svetten rinner och man känner sig konstant klibbig i huden. Vi har badat i poolen och solat lite, men eftersom solen steker och jag lider av mensvärk och kan inte bada som jag vill, orkade varken jag eller maken ligga under parasollet mer och ligger därför nu och tar en siesta på rummet. Barnen orkar om de får bada hela tiden och det går inte det heller de förstår ju inte riktigt deras bästa.
I eftermiddag tänkte vi gå ner till stranden och ta ett kvällsdopp när klimatet är som behagligast. 
 
Hur är vädret där hemma?


 Mirre - En Fotograferande hundtoka

Ohh så härligt, =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Elin

Fina bilder! Så härligt ni ser ut att ha det! :)



URL: http://elinvictoria.bloggplatsen.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?