Projekt gästtoan-Nyans Quick Up tapet

God kväll mina raringar!
Det tog inte ens två minuter tills jag fann den tapet vi ska ha inne på gästtoan. Snabba ryck verkligen och
i n t e något vanligt förekommande :-) Att "välja" är svårt & något som kan ta väldigt lång tid, eftersom jag ofta får beslutsångest, det är alltså inte min starkaste sida. Kanske därför maken inte alltid gärna går med frun i affärer? Haha :-D
Det man kan säga är att valet av tapet kändes "helt rätt" ögonblickligen idag när jag såg den, Bingo!
 Det blev en Quck Up tapet från Nyans och tapeten heter Magnolia i bege, serienr:872 och kostar 190 kr/rullen på Bauhaus. Tapeterna finner du →Här.
 Längtar tills vi kan dra igång projektet. Just nu vet vi inte om det blir denna vecka eller efter semestern, vi får se. Alla saker är iaf inköpta så det är bara att sätta igång närsom.
 
Idag har det blåst kyligt nästan höstanvindar hoppas dock att vi får lite brittsommar i år då sommaren varit fattig på varma dagar. Jag & Emilia har varit till syrran en sväng över på middag. Maken och Melvin hade lite pappa och son tid och gick på bio och såg Ice age 4. Det har varit väldigt mycket på sistone och barnen har visat tydliga tecken på att de söker extra mycket uppmärksamhet, något som ibland är svårt och ge till 100% hela tiden när det är och varit extremt tufft på senaste tiden. Därför valde vi att dela på oss och göra saker med varsitt barn på varsitt håll och fokusera på bara dem under dagen.
 
Nu ser vi fram emot vår solsemester till Turkiet den behöver vi alla.
 
Hoppas ni haft en underbar dag ♥


 Marie

Ohh så snygg tapet, så vart det för oss med en liknande som vi skulle ha på kontoret, både fasntade för den, tog typ 5 min hehe



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Therese

Jätte fin tapet! kommer bli jätte bra:) säg till om ni behöver lite hjälp sen;) var filmen bra? jag å Tindra tänkte gå och se den:) kram!

Svar: Den var okej sa Dalmar Melvin orkade knappt se halva sedan ville han gå. Han är ingen bio kille så det får kanske vänta något år till, när han har ro och sitta still ;-))
Lyckligmamma



URL: http://tindraochtuss.blogspot.com






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?