Galna familjen in action

Idag har vi i familjen spenderat några timmar tillsammans med min far och barnens morfar. Vi hade picknick på Golfängarna i Sundbyberg och det väckte så otroligt många minnen från när jag var liten och gick & tulta runt där i blöjan :-) 
Vi lekte i parken, spelade frisbee, & tog en runda i minigolf, jag och pappa delade en första plats ;-) Det fanns så många roliga saker i parken och våggungan blev en storfavorit och även vi gamlingar blev b a r n igen för en stund, så himla härligt! Det var nog länge sedan vi skrattade så mycket. 
Snacka om att morfar var helt slut när vi kom hem! Han kanske borde busa med barnen mer ofta? Haha. 
Hela dagen har varit helt sjukt galen och rolig. Den har bjudit på så många roliga "inputs" och jag har verkligen insett hur sjukt rolig min egen farsa är ibland, sådär så man nästan skämdes när man gick i skolan som ungdom och det man inte uppskattade då gör jag idag haha. Idag fick han ett nytt namn "den galne golfaren"!!!
Är glad att vi fick den här dagen tillsammans det har betytt mycket för oss alla på olika sätt.
Underbara lilla pappa ♥


 Anneli

Låter som en trevlig dag.
Har förresten likadana blommiga ballerinor, så himla bekväma är dom!:)



URL: http://vardagssaker.blogg.se/



 Therese

Hej! Vilken mysig dag ni måste haft! Vad gör ni på onsdag eller torsdag? Skulle vara så kul om ni kunde komma hit! På en lunch eller fika eller både och:) kram!



URL: http://tindraochtuss.blogspot.com






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?