Ett besök till stranden...

Skönt och slippa alla måsten och plikter hit och dit. Vi latar oss, äter när vi är hungriga, sover när vi är trötta busar och gosar när vi har lust och turas om och bara vara dem "vi är" för en stund medan den andre håller lite koll på rodret. Jag ligger i min solstol och drömmer mig in i min pocketbok samtidigt hör jag barnens glädjetjut bakom boken när vattnet snuddar deras blöta små hudar och de leka vilt i poolen.
Jag (vi) njuter till max!
 
Idag har vi varit ner till stranden som ligger 50 meter från hotellet. Vackert som in i tusan, fina lena stanar och klarblått vatten. Jag är glatt överraskad då flera påtalat att stranden är "sådär" i min mening väldigt vacker. På vissa ställen en del grovkornig strand och om man orkar knata längre bortåt finns den finkorniga sandstranden kanske mer anpassad för dem minsta. men även här går det att bada utan problem trorts våra minstingar...
 
Vågorna sköljer in och en del är höga, men vi badar och barnen guppar uppepå som sälungar :-D Solen gassar och idag är det 33 grader och ännu varmare i solen förståss. Nu slöar vi på hotelrummet med aircondition och väntar in maken och pappan som är på Hamambad och skrubbas ren.
Hoppas ni har det bra och att ni inte regnar bort ;-)


 Marie

Ohhh så härligt, samt snygga familjen =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Linda Olsson

Åh vilka härliga bilder! :D
Hoppas ni haft en fin sommar!
KRAM



URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



 Mamma till William och Wilma

Hej gumman..sola för mig med..Härliga semester bilder..kram kram



URL: http://blondis81.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?