Jag ska fixa, jag ska göra, jag ska hinna...

Vi är på gång, här skall städas och packas, jag ska sola, plocka bryn, färga fransar och bryn, raka benen och bikinilinjen & måla tånaglar m.m. :-D 
Igår var jag till salongen och fick mina naglar i ordninggjorda så nu är de fina för några veckor framåt innan det är dags igen. Ett besök till frisören efter semestern är ett m å s t e. Står inte ut med denna fula utväxt som blir med en gång. Har även funderingar på att göra mig mörkare igen, vet inte om jag riktigt trivs helt i blond? Skulle kunna tänka mig en nyans av nogatbrunt och absolut inte jätte mörkt. Alla tycker olika. Vissa tycker jag ska färga tillbaka till mitt mörka de är vana att se mig i och andra gillar mitt blonda :-) 
 
Hur som helst tyckte jag inte att det var nån ide och fixa håret före semestern när solen ändå bleker och sliter på det. Något och se fram emot när jag kommer hem kanske? :-)
 
Nu måste jag fortsätta vidare...
Hörs ikväll alla söta!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?