Autumn feelings are like the Color of an Rainbow...

God kväll e v e r y o n e s!
Det är höst i luften och det känns frikskt ute, jag börjar smått vänja mig vid tanken att vi går mot mörkare tider...
Höst leder till mer baciller, virus, och vabbdagar. Känner många som just nu ligger förkylda och är sjuka. Än så länge är vi krya iaf. men det är väl bara en tidsfråga tills Melvin drar hem dagisbacillerna. Höst innebär inte bara mörker, regn, sjukdomar och kyla, det innebär också underbara färger, värmeljus, härligt höstmode, roliga tv program, trevliga middagar och murriga o mysiga kvällar med en kopp te framför tv:n, härliga stunder uppkrupna under filt intill mina fina älsklingar i soffan ♥
Hösten kan vara riktigt fin om den också bjuder på lite sol tycker jag. Hösten tillåter fler stunder inomhus tillsammans med nära & kära, utan att man behöver ha dåligt samvete för att man missar den bästa solen.
Det är o k e j med regn, rusk och gråmulna dagar, desto mer tid för värme & kärlek.
 
Vad innebär hösten för er?
 
Bjuder på några härliga höstbilder på mina hjärtan i lövhögen från förra året. Dessa foton är nog bland mina favoriter! Glada, livfulla och äkta ♥
 
Längtar tills löven faller och vi kan gå ut och fota nya bilder. 
 
Nu blir det mys med älsklingen framför Robinsonfinalen! 
 ♥


 ♥ Marie - Fototokan

Så härliga höstbilder och jag har också vant mig vid det nu, tycker det är mysigt

jag älskar hösten för alla färgglada färger, samt att det är klarare luft, inte så mycket för jättevärme. Sedan så är jag livsnjutare av att ha tända ljus och så och slippa ha dåligt samvete och stress om man sitter hemma och njuter. Hösten för mig är en njutningstid



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Miss Tess - tävla om 500 kr

Oh vilka härliga höstbilder, så himla fint med löven.

Kram



URL: http://www.misstess.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?