Direkt från mina tankar...

Ligger här i vår säng på hotellet och sorterar mina tankar. Hur kommer det att vara/bli när semestern är över? Vill inte att detta ska ta slut, jag mår så bra av värmen, solen och ledigheten & av att vara tillsammans med mina hjärtan. Visst det gör vi nog alla tänker ni? Å så är det väl, men jag känner en viss oro och sorg över att komma till vardagen, alla måsten, och ta tag i det som just nu är väldigt jobbigt bl.a. sorgen efter min svärmor och allt kring hennes bortgång bl.a.
Semestern har bara varit en tillfällig avledning från allt, där vi låtit oss lägga känslor, sorg, stress, måsten åt sidan. Tack & lov får jag säga, men allt det här står ju naturligtvis och knackar på vår dörr när vi kommer hem. Inget som försvinner fast man önskar det ibland.
 
Vi har behövt denna tid att reparera våra innre. Så tacksam över det även om tiden rusat iväg. Det är så skönt att bara koppla bort allting.
Det är naturligtvis skönt på sitt sätt med att komma hem till vardagen också som att återgå till vanliga "normala" rutiner igen. Det har blivit många sena kvällar och barnen har vänt på dygnet men så blir det när man har semester. Det får bli lite som det blir då. 
 
 Barnen längtar till skola och förskola och att återförenas med deras kompisar, såklart. Alltid spännande efter långledighet att leka och umgås igen och berätta om allt de varit med om under sommaren.
 
Vi fortsätter vårt husletande när vi kommer hem och hoppas på att vi har ett nytt boende till våren/sommaren att se fram emot. Härliga grillkvällar på vår egna tomt och en stor studsmatta där ungarna kan gör av sig med lite energi. Det är något de ofta pratar om att de önskar sig ;-) Gud så skönt det vore...
På jobbfronten händer det väl inte så mycket annat än att tuffa på där ett tag till. Har lite småplaner för framtiden så vi får se vart det leder? 
 
Hoppas på att alla pusselbitarna faller på rätt plats även om det kommer innebära offrad tid och ork. Den högsta önskan jag har är att det ska infinna sig lugn och ro och att min ångest och stress skall minimera under hösten, vill inte må dåligt igen. Är urless på det. 
Vi har iaf. en skidresa till Funäsdalen i april att se fram emot. 
 
Nu väntar solstolen och poolen på oss, skönt och börja morgonen lite slappt & skönt.
Hörs ikväll.
Hoppas ni får en underbar dag
Pussar & Kramar ifrån mig ♥


 Mirre - En Fotograferande hundtoka

Känner igen mig, tänker precis sådär jag med då jag mått bra och kommit bort och ska tillbaka till vardagen igen som är jobbig att bearbeta, men trots det så kommer man in i det i alla fall.

Sedan det som är jobbigt, man kommer till sist över det med, trots att man inte tror det
Stor kram



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Ja samma här, har skjutit och skjutit och skjutit på det, men nu så! Nu är det dags :D Och jaaa, tavlan är superfin! Kika närmare :D

Kram



URL: http://madeleines.se



 Mamma till William och Wilma

God förmiddag snäckan..
Tycärr tar sommaren slut snabbt och alla sena kvällar..men man får göra dagarna till det bästa av det hela fast man jobbar och går i skolan...Vardagen kommer snabbt i kap en men livet tar inte slkut för det och man får göra det bästa v det hehela...
Hoppas att ni hittar ett hus snart o vi tittar med smått på hus och hoppas att man hittar det där vill vi & inte kostar för mycket..ha en skön avslutning på semestrn..kram kram



URL: http://blondis81.blogg.se



 Miss Tess

Låter som ni har en jobbig tid framför er. Försök att inte tänka på allt utan att ta en dag i taget, rätt som det är har ni tagit er igenom det värsta.

Stor kram



URL: http://www.misstess.se



 Therese

Lite träffar och massa prat när ni kommer hem?!! styrke kramar vännen!



URL: http://tindraochtuss.blogspot.com






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?