Blixtar & dunder och magiska under...

 Regnet har stått som spön i backen hela dagen. Det har åskat, blixtrat och översvämmat i brunnarna ute, helt sjukt vad mycket regn det kommit, dock inga magiska under har väl skett bortsett från att en underbar vän återvänt in i mitt liv ♥ så roligt verkligen.
Det har väl egentligen inte gjort så mycket att regnet fallit ner utanför fönstret då vi ändå haft en mysig dag tillsammans med bästa Therese & Tindra. Vi har ätit en härlig lunch, fikat ute med ananaspaj och kaffe (medan det var en stunds uppehåll i vädret) och det har varit en hel del givande samtal som alltid med Therese.
Vi blev kvar längre än planerat och så är det väl när man har roligt :-) 
Bjuder på lite bilder från min Instagram Lyckligmamma →
 
Ikväll är älsklingen på stan med en vän så jag får glatt roa mig själv här i soffan. Det blir lite bloggläsning, och OS på tv i bakgrunden ett tag till innan det är dags och krama kudden. Ni då?
Kram


 Therese

Tack själv vännen! Så trevligt! vad fina bilderna blev:) du kan väl aldrig gissa vad jag gör?! haha kram



URL: http://tindraochtuss.blogspot.com



 Marie - Småländsk dalkulla

Ihh ajaja sicken regn oväder,



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?