Båtutflykt runt Alanya

Då var vi tillbaka på hotellet igen efter en lång dag på båten. Vilken dag, helt fantastisk! Vi har stannat vid olika ställen på vattnet och badat från båten intill, bergsgrottor, småstränder, mitt ute i havet. Folk har dykt från bergsknallar och från relingen även jag och kärestan (jag skippade dock bergsknallarna). Vi har fått guidning om Alanya och deras historia. Ätit frukost och en härlig grillunch på båten intill hamnen. Vi har sett havsskölpaddor stora som tefat simma bredvid oss. Det går helt enkelt inte att beskriva hur a m a z i n g denna dag varit. Det vi upplevt måste nästan upplevas för en annan för att få den rätta känslan.
Jag ska försöka förmedla lite känsla med bilder från dagen trots allt...
 
Vattnet kan nästan jämföras med havet i Thailand, kristallklart och vit botten något jag inte hade haft större förhoppningar om att det skulle vara innan vi reste hit. Jag är helt betagen jag bara ä l s k a r Turkiet!
 
Nu är kvällen till enda och vi ligger så gott i sängarna och är fullständigt slut. Värmen gör en trött och alla nya intryck likaså. Vi har sett lite minishow och deltagit i en Bingokväll här på hotellet som de arrangerat. Varje dag har hotellet något nytt att bjuda på, sen om det inte alltid är något
"funny" är en annan femma ;-)
 
Jag har nu lagt upp bilder på väskorna jag köpte igår så knalla tillbaka till förra inlägget och kika om ni är nyfikna!
 ♥


 Mamma till William och Wilma

Härliga semester bilder..njut för mig med...du får gärna tips för dina vänner om du känner någon som väntar eller bar barn..kram kram

Svar: Det ska jag absolut göra! Kram
Lyckligmamma



URL: http://blondis81.blogg.se



 Nikita

Men åh Din text å dina bilder får mig så jävla sugen på att resa till Turkiet igen !

Ja fast de blir 40 mil NER i landet för oss :-)
Vi ska bo på Scandic malmen på götgatan :-)



URL: http://Nikital.blogg.se



 Mirre - En Fotograferande hundtoka

Ohh så härligt =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?