Good and bad day

Jag ska summera denna dag som varit både bra och dålig!

Idag är en d å l i g dag för att;
det har varit ett så förbaskat dåligt väder med växlande regn och snö hela dagen
som bara gör att dagen känns grå och tråkig. När blir det vår?

Dålig för jag har en sån fruktansvärd mensvärk och går på Ipren var 8:e timme vilket suger musten ur mig av att inget orka.

Dålig för att jag gjorde mitt värsta misstag ever "backade in min bil i föraren bakom mig av misstag" inga skador dock men en mycket skamsen och chockad j a g. Hur kunde jag vara så klantig?

Idag är en b r a dag för att;

jag varit ledig från jobbet och kunnat spendera dagen med min mamma och hjälpt henne att kolla ut tapeter till hennes sovrum och vi har ätit en god lunch på O´leary´s.

Bra  för att min bil klarade sig "fri från anmärkningar" på bisiktningen i morse.

Bra för att vi fått inbjudan till bröllop i Juni och en 30 års fest i Maj att se fram emot.

Bra för att jag fick komma hem till min underbara man och barn som stått och lagat Tacos till middag åt hela familjen. 

Ni är för underbara & betyder allt för mig ♥



Nu har vi spelat Yatzy och sett på barnens favoritprogram Let´s Dance och nu är det dags att inta soffläge innan det är dags att krypa till sängs. Blir nog en tidig kväll för trötta mig.

Hur har er dag varit?

Puss & Kram ♥



 Jouline

Åh så jobbigt med sådan smärta, usch :( hade världens smärta när jag hade min mens men nu går jag på p-piller som tagit bort min mens helt och likaså smärtan. Ohh.. Tur att det inte hände något med bilen. Kram



URL: http://stylebyjouline.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?