Vad vore livet utan vänner?

Har ni funderat över det någon gång?
Man kan ha många men oftast är det några få som man v e r k l i g e n vet är ens äkta vän och oftast den man känner att man kan göra allt med. Ni är underbara och utan er vore livet fruktansvärt tråkigt och ensamt.
Tack för att ni finns!

Lördag kväll och vi kom just hem ifrån en mysig middag hemma hos våra vänner Jimmy & Jessica! Melvin var så trött så han somnade i bilen på vägen hem, men det kanske ändå inte är så konstigt när klockan passerat efter 23:00? Mammas tröttis! Emilia orkar desto mer men slocknade direkt hon la huvudet mot kudden hemma sin säng :-) Våra små älsklingar! Hoppas på att vi får lite sovmorgon imorgon alla 4:a, eller åtminstone att vi gamlingar kan få det :-D
Våra barn är rätt duktiga på att roa sig själva på morgonkvisten så de låter nog mamma och pappa vara tills de vaknar. Utvilade föräldrar orkar mer och de gynnar oss alla *smile*

Jag har även jobbat tidigare idag och fram till 17:00 så just nu känns ögonlocken rätt tunga och jag tror att det snart är dags för oss att knyta ihop dagens påse och krypa ner under täcket. Jag gör det med ett leende på läpparna tillsammans tätt intill min älskade man, otroligt tacksam och ödmjuk åt det jag har.

Hur har ni spenderat lördagen?

Sov Gott mina finisar!



 Frida-Elliots mamma ♥

Låter som en mysig lördag för er ;)

Ja visst är det tur man har vänner som man gillar och som man kan snacka med.

Det är så det ska vara annars är det inga vänner.



Nej du jag har fullt upp ;) så rastlös blir jag inte hihi

Älskar att ha något att göra.



Ha en fin söndag Annika.



Kram kram



URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/



 Linda Olsson

Håller med dig om de där få vännerna, som man verkligen kan lita på, som man kan berätta allt för, de är verkligen guld värda! :)



Sv; haha, det är ju snorhus just nu ;) Härliga tider! :P

Huset va i bra skick, men behöver renoveras inv'ndigt. Vi får se om det blir flytt, ska tänka lite på det :)

Jag har ett bråck som de inte vet om de kan fixa, och sen ska de ta bort lite skinn ovanför naveln. Så jag hoppas de kan fixa bråcket, annars måste jag även vänta med den andra operationen.

Kram



URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



 Therese - mamma till Destinee

SV: Jo jag har tränat magmusklerna, däremot har jag vart försiktig med situps, har hört att det är just dom som förstör. Men det är alltså alla sorters magövningar? Alla säger ju så olika man har ju ingen aning om vad som är rätt! Men tack för tipset, ska tänka på det! :)



URL: http://imcoming.blogg.se/



 Jouline♡

Håller med dig om det där med vänner. Jag har inte många men jag har så det räcker och det är verkligen äkta vänner och det är det som gör dom så underbara :) kram



URL: http://stylebyjouline.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?