Tröttmössa

Åh så trött jag varit under kvällen på jobbet. Känns som om huvudet inte varit långt ifrån att nicka till i soffan och nästan så jag måste rulla upp ögonlocket och luta den mot en pinne haha. Det är ju tur att det är lugnt i stugan här ibland. En del "dötid" här alltså.
Imorgon hoppar jag in och jobbar morgon istället för kvällen då den andra assistenten är hemma och måste vabba med sin dotter. Passar mig rätt bra! Jobbar hellre förmiddagen och får eftermiddagen och kvällen tillsammans med mina ♥
Nu är det dags att ta bilen och rulla hemåt till gubben som sitter och väntar på sin älskade fru :-)
Kanske har han förberett en kopp the och smörgås att hugga in på? Han är full av överraskningar ibland min älskade man.
Natti natt mina vänner.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?