Sött och somrigt, blommigt & pastelligt

Är på jakt efter lite nytt i garderoben att ha på mig i s o m m a r. Det är ju tid för det snart.
Fann dessa härliga och söta plagg inne på Ellos hemsida & fastnade för dom som fisken på kroken. Gillar det där lite söta och oskuldsfulla stilen till sommaren och jag faller ofta för de pastelliga färgerna som nu mer eller mindre finns överallt i butikerna!

Vanligtvis  väljer jag gärna i n t e  blommigt & plåttrigt i mönsterväg, men kan tänka mig att testa det i år faktiskt. Tycker nog att det kan vara riktigt sött och vackert ändå ;-) Det är nog bara mitt öga som är ovant!

Mitt dilemma NU är vilken färg jag ska välja av dessa två söta och virkade cardigans! Det blir nog att beställa hem båda haha.



Vad gillar ni och vad är ni utefter i klädväg till sommaren?



 Jouline♡

Tack så jätte mycket :) Ja.. vad hittar jag allt, på nätet skratt Koftan jag visade i inlägget som du kommentera köpte jag för jätte länge sedan på nätet. Men jag brukar alltid söka på google efter kläder, säg att jag vill ha en kofta som exempelvis är lång och gärna har volanger på sig, ja då skriver jag det och sedan är det alltid något som dyker upp :) Det gäller att skriva rätt och söka rätt på google, ibland hittar jag inte det jag söker, nä då får jag kanske ändra mina ordval, ibland blir orden även på engelska, man får testa sig fram och man får ibland leta ett tag innan man hittar. Men två av mina favorit webbshoppar tycker jag allt att du ska kika in hos, där handlar jag mycket fina koftor :) först har vi www.nordljus.net och sedan www.creativelounge.se. Sen köper jag självklart mycket av mina kläder i vanliga butiker som ligger här där jag bor :)



Åhh så jobbigt att vara så trött på jobbet. Jag har vart det med nån gång och då liksom nickat till med huvudet hihi. Hoppas du inte är lika trött i morgon. Ja jag hoppas jag blir helt frisk snart, det kändes att jobba idag om man säger så hehe. Kram och Godnatt på dig!





URL: http://stylebyjouline.blogg.se/



 Jouline♡

Jätte söta grejer du hittat inte på ellos :) där brukar jag med handla! Håller med dig om att pastelliga färger är tokfint :) kram



URL: http://stylebyjouline.blogg.se/



 Jouline♡

haha jag menar inne på ellos, inte inte skratt jag tycker det var ett väldigt svårt val av den vita och den rosa, jag hade köpt båda hihi^^



URL: http://stylebyjouline.blogg.se/



 Linda Olsson

Så söta! Jag gillar den vita cardiganen och spetskjolen! :)

Kram



URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



 Louize

Åh stilrent med vitt och de där klassiska gräddrosa - riktigt snygg



URL: http://shapeful.vimedbarn.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?