Sommarens planer

I Augusti har vi bokat t v å veckor familjesemester till Alanya i vackra Turkiet. Det ska bli så underbart härligt och resa iväg, garantera oss sol och värme & vi längtar galet mycket. 
Vi blir inte helt ensamma, vi åker även i sällskap med våra vänner Jimmy & Jessica och deras lille son Theo. Att det kommer bli en lyckad semester är vi så alldeles säkra på! Vi har känt varandra så länge och gjort saker tillsammans så många gånger att det känns självklart att dem följer med på detta äventyr :-)

Detta blir vår första resa till Turkiet, men vårt resesällskap har varit där f y r a somrar i rad, så deras omdöme betyder mycket för oss.



Har ni några erfarenheter av Turkiet?

Berätta gärna och dela med er av dessa. Ris eller Ros spelar ingen roll.

Vad har ni för planer?



 Mickan - Mamma till Vera

Gud så härligt! :D Min lillasyster var i Alanya förra året och hon tyckte det var underbart! :)



Tusen tack för grattiset till vår lilla dotter. :D Hon är underbar! De flesta säger att hon är lik mig. Hihi. :) Det är kul. Jag var på besök hos BM den 7/3 och hon låg i säte då så det blev vändningsförsök dagen därpå, som inte lyckades. Så då bokades en snittid in. Eftersom jag var ledsen och upprörd över detta till en början så skrev jag inget om det i bloggen. Men det blev ju bra tillslut ändå. :)

Ja, jag har tur om jag får sitta fem minuter vid datorn. ;)

Såg bilderna på din systerson också. Så söt är han med! :)



Kramar!



URL: http://angel-like.com



 Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Älskar den knalliga jackan med gröna mössan till, lite tuffare, det är Lovis <3 Och ja, jisses, suget är helt galet och jag har SÅ svårt att hålla det i styr. Så ja, jag hade nog kunnat åka till macken (älskar att du kallar det så, haha!) jag också :D



Kramar



URL: http://madeleines.se



 Jouline♡

Åh tack så mycket, det värmde när du sa det :)



Men så mysigt att åka till Turkiet i hela 14 dagar :) Jag har aldrig varit där faktiskt. Men du får gärna packa ner mig i er resväska om du vill fniss Kram kram!



URL: http://stylebyjouline.blogg.se/



 Nikita - mamma till Albin&Meja

Vi har ju varit i turkiet 2år i rad, i side dock men våra erfarenheter är bra, om man är ute efter en solsemester tillsammans med sina barn så är det perfekt!!

Vi gjorde inte så mycket utflykter och så utan var mest ute efter sol bad , god mat och semester, ett plus tkr jag är att flygresan är kort!



Ni kommer säkert få det jätteskönt!!

jag har kategorier på min blogg för båda våra turkiet resor om du vill kika :)



URL: http://nikital.blogg.se/



 Jonna

Vad mysigt!!



Vi var dock i side, Där var dem lugna, eller inte lugna, men mer lugna äön vad man har hört om turkarna och deras tjöt om att sälja saker, och kasta in en på restauranger mm

Visst de va tjöt hela vägar att man ska in i deras affär, deras bar mm. Man kunde la bli smått iiirterad, men maten och allt va kanon. =) O suuuuper varmt mitt i sommaren, men jag älskar värme så de gjorde ju inget :)



URL: http://blogg.mama.nu/jonnahansson/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?