Fixardag

Önskar jag kunde säga "äntligen söndag" men det vore att ljuga. Söndagar är härliga då man är lite ledig men det betyder också en kommande arbetsdag dagen efter!
Jag älska helg och jag älskar att var ledig. Allra helst skulle jag ha titel som hemmafru ett tag *ler*

Idag har vi fixat och donat på hemmaplan, skönt och få lite tid & prio till det som legat på hög ett tag! Igår när vi var till Ikea för att inhandla byrå till vårt sovrum slank det ju såklart ner lite annat i shoppingkassen ;-)

Idag har vi alltså fortsatt med pysslet vi påbörjade igår. Monteringen av byrån är klar, det om är kvar att göra är att fylla den med mina kläder som inte längre får plats i garderoben. Vi har även borrat upp tavellister i sovrummet, köket och i hallen. Listen i sovrummet pryds med två underbart söta ramar där vi ska ha bröllopsfoton i. Det kommer bli så bra. Våra nattduksbord har fått ett ansiktslyft i form av nya bordslampor. Känner mig nöjd med dagen. Visst är denna kruka från Ikea underbart söt?



På detta har jag och maken hunnit träna på gymmet. Jag hade en PT tid (personligtränare) vid 10:00 idag. Han gav mig instruktioner i maskinerna samt råd & tips kring min träning framöver. Känns riktigt bra faktiskt. Kändes rejält i dagsformen, muskler och uthålligheten efter min förkylning. Inte alls samma ork, men jag tränade, axlar, bröst, mage och ben. Imorgon kan jag väl inte gå?
Melvin och Emilia har varit på kalas så lite roligt har de haft det medan mamma och pappa pulat med annat!
Nu är vi parkerade i soffan helt utslagna och de känns som om de kommer bli en tidig kväll i säng för vår del.

Hur har ni haft det i h e l e g e n?


 Frida- mamma till Elliot ♥

Ja de är riktigt skoj med mc kort! Tycker absolut att du ska skaffa dig det!

Förra sommaren var vi på MC semester i Norge och då var lilla Elliot i magen så han har med varit i Norge haha



Hihi ja han växer ju så det knakar ;) alla säger att han är väldgt lik mig som liten så det ska bli skoj att se om det håller i sig eller om han ändrar sig mycket.



Hur går det med dina busungar där hemma?

Fin lampa du shoppat! Och va skoj att du kommit igång med träningen.



Kramis



URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/



 Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Massa glad påsk till er också :D Kramar



URL: http://madeleines.se



 Jouline

Åhh så fint, jag vill med ha lite tavellister här hemma, har sagt det länge nu men vi får väl se när jag får tummen ur skratt Ohh.. har du 3 par jeans i färg, jag kan inte bestämma mig för vilken färg jag vill ha, så himla svårt, men mintgrön funderar jag på. Allt är bara bra med mig annars, hade en väldigt trevlig lördag kväll med mina vänner, att sedan jobba på söndagen var en annan femma haha men det gick bra :) hoppas du själv mår bra kram!



URL: http://stylebyjouline.blogg.se/



 Jouline

Jobbigt att din son vaknat så natten som var, förstår att du är trött då. Ja men jag håller med dig har man väl haft en så lyckad kväll ute så är det värt att vara trött och må lite skit dagen efter :) kram och godnatt och hoppas du får sova inatt!



URL: http://stylebyjouline.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?