Fästingbussen

Tjingeling! Det bjuds på sol & värme på våran ort idag och det blev det väder vi önskade, hoppas det håller i sig hela eftermidagen också :-)
Idag är det dags för vår lilla familj att ta oss till Coop för att vaccineras mot dessa små otäcka, äckliga kryp! Fästingbussen står redo & vi är redo!



Vi har pratat om att vaccinera oss varje sommar men inte kommit till skott, väldigt dumt egentligen, men nu så finns det inga fler ursäkter.

Hoppas ni får en fin lördag mina vänner.



 Linda Olsson

Men nu blev jag också påmind ju1 Vi har också tänkt göra det, men aldrig kommit till skott! :P

Vet du från vilken ålder man får vaccineras?



Sv; Tack! Ja jag hoppas det ;) Och jag är sååå nyfiken på att riva bort tejpen så jag ser hur det ser ut där under, jag har ju ingen aning om hur det blev! :P Men nej, tejpen ska sitta i 10 dagar..tror iofs aldrig jag kan hålla ut så länge ;)



Kramar



URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?