Ett Perfekt tidsfördriv

Tittut, en påskhälsning ifrån jobbet.
idag är det väldigt lugnt at work! Ibland kan jag känna att jobblördagarna är meningslösa! inget händer & man bara väntar ut tiden...finns inget tråkigare :-(
Det är ju tur att jag har min Ipad från Apple med mig i väskan. Liten och behändig underhållare som håller mig sysselsatt när "dötiden" dyker upp!
För att fördriva tiden ytterligare kan jag "Outa" mig själv litegrann. Vem är jag Annika egentligen?

* Vad jobbar du med? Jobbar som personlig assistent åt en man med Stroke.

* Hur länge har du arbetat med det yrket?
Mitt första jobb som assistent fick jag efter gymnasiet år 2000 och har sedan dess jobbat på olika ställen fram tills idag. Har gjort avbrott emellan och pluggat upp gymnasiebetyg på folkhögskola samt varit mammaledig med våra två barn.

* Har du planer på att göra annat i framtiden?
Även om rollen som assistent varit lärorikt till en början känner jag nu att jag vill ta ett nytt steg i livet och byta bana. Har planer på att studera till "förskollärare" och jobba som lärare till elever i åk 1-3. Det skulle vara roligt tror jag.

Nu kallar jobbet igen...

Kram till Er ♥


 Catrin

haha tack =) Det var väl de 4 av dem som var helt okej,..



Glad påsk på dig!



URL: http://cocobycatrin.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?