Love After work

Äntligen h e m m a efter dagens personalmöte till följd av ett kvällspass på jobbet. Det är alltid lika underbart och komma hem till maken som med ett kärleksfullt mottagande står där i dörren med ett leende på läpparna och tar emot sin efterlängtade fru ♥
Han är det bästa som finns, det bästa som hänt mig!
Att jag mött denna speciella man är min största vinstlott jag fått i livet. Jag kan ha haft den mest tuffa dag och han får mig att glömma allt och känna mig speciell & behövd.



Nu går ögonen nästan i kors, känner mig så trött, trött. Det är dags att vända blad för imorgon är en ny dag med nya händelser att uppmärksamma. God natt mina fina.


 Jouline♡

Ja jag har ju diabetes tyvärr men jag har nu haft det i snart 12 år så man har ju lärt sig leva med det men det är en tuff sjukdom. Jag brukar säga att ha diabetes är som att ha ett heltidsjobb utan kafferast. Jag gick på sprutor i ca 6 år då jag fick min diabetes med sedan gick jag över till pump, en insulinpump, du har säkert hört vad det är eller?



Om du vill så kan du läsa lite om hur jag fick min diabetes här på länken --> http://stylebyjouline.blogg.se/2011/december/utkast-dec-8-2011.html#comment



Det jag ska göra ikväll är att jag så på en tjejkväll och det inkluderar shopping om jag känner mig rätt skratt ska bli himla mysigt att mingla runt där bland en massa fina kläder och gott tilltugg :) kram!



URL: http://stylebyjouline.blogg.se/



 Jonna

mina ögon går i kors hela tiden :) haha

ÅH tack ska du ha :) Tror med tjej faktiskt, men man vet aldrig :) Hoppas du har rätt :) kram



URL: http://blogg.mama.nu/jonnahansson/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?